Liten lista , 2010.

1. Bästa upplevelsen/minnet?
En bra upplevelse är när jag började skolan i Enskede, inriktning Frisör och träffade alla underbara vänner :) Jag piercade mig även för andra gången,och det blev även en tredje gång. Det var spännande !

2. Värsta upplevelsen/minnet?
När jag fick ätstörningar i sommras. Min psykiska och fysiska hälsa var i stor fara.. men nu går allt vägen igen.

3. Årets film?
Det måste nog vara Avatar :)

4. Årets låt?
Jag skulle kunna komma med hur många låtar som helst ;) Men jag lyssnade mycket på Flyleaf i år.

5. Den bästa serien eller tv-programmet?
Jag är inte för så mycket tv-serier :) Men det får bli South park !

6. Bra eller dåligt år?
Både och faktiskt, kanske mer ett dåligt år.Jag har fått uppleva saker i mitt liv som skrämde mig rejält och som även oroade folk i min omgivning. Jag har fått kämpat för att jag ska må bra och det har tagit sin tid.. Men på vägen då allt var som jobbigast har jag även hunnit hitta en stor del utav den personen som jag vill vara och uppfattas som.Jag har helt enkelt hittat en del av mig själv som jag trivs bra med och jag har utväcklats så otroligt mycket under det senaste året. Jag har blivit mognare, ställer högre krav på mig själv vilket jag oftast ser som positivt.Jag kan tycka att mitt 2010 har varit ansträngade och väldigt väldigt jobbigt. Men jag gjorde det som var bra för mig och jag fick mycket hjälp att klara mig från andra håll. Ett jobbigt med lönande år skulle jag nog säga.


7. Vad hoppas jag tills nästa år?
Jag vill att 2011 ska bli lättare och otroligt bra ! Jag ska försöka att leva i nuet som jag alltid försöker att göra och jag hoppas att detta år blir betydligt mycket bättre än det tidigare :) Jag har massvis att se fram emot i år.
Kommentarer
Postat av: jessica

har aldrig sett avatar, var den bra?:)

2011-01-03 @ 20:17:18 URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback