Söndag , 23 Januari 2011.

En virrig Emelie som skriver helt fel år på inlägget "22 Januari 2010" så klart ska det stå "2011".Det är antagligen jag som inte vant mig än vid att det nya året är här..


Lördagen spenderades dels i Väsby och Hemma :) Det blev en åktur till Väsby först för att träffa dom vanliga,alltså Robin,Chrille,Victor och Tanja. Jag var där en stund och senare åkte jag hem till Stockholm central för att möta Denise och Linn eftersom att jag skulle ha tjejmiddag hos mig.Efter tjejmiddagen åkte jag tillbaks till Väsby där det var alkohol som gällde ! Jag tror att det var runt 10 personer i en tvåa hemma hos Robin,det var lite trångt men vi hade spred ut oss bra.. :)

Eftersom att jag egentligen inte ska dricka alkohol för att jag går på medicin som är farligt att blanda med ( om det går riktigt illa slutar det på sjukhuset..) var jag så dum men jag hängde med "grupptrycket" och drack ändå.Jag fick hjärtklappning och ångest..det var inte något vidare kul men Tanja lugnade ner mig då vi satte oss i badet.Det var så otroligt jävla skönt att lägga sig i badet,röka och dricka öl ♥

Det hände en hel del jobbiga saker på festen som jag inte kommer gå in på i bloggen.Men blev det bättre till kvällen då jag fick alla ord ur munnen till rätt person och jag fick sagt det jag ville få sagt till ett utav mina ex och tvärt om.En riktig lättnad direkt från hjärtat helt enkelt.

Ikväll blir det att titta på Solsidan och ta det lungt :) Imorgon väntar en sen lektion och ett tandläkarbesök ! Bara ungefär 2 månader kvar tills tandställningen åker ut !
Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

sv; nja... inte riktigt rätt.. kika in på bloggen och se vad det var jag bakade ;D

jadå min helg har varit finfin! din då? :)

ha en fin kväll!

kram

2011-01-23 @ 19:19:35 URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: jessica

solsidan är ju SÅÅÅ himla bra! hihi

2011-01-24 @ 13:04:00 URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback