Sunne

Idag har jag varit i Sunne en sväng.Jag köpte ett par fin fina halvstring som var svarta och transparanta med spets och rosetter omnomnom så fint ! En vit tunika , tights och hårprodukter.

För övrigt så ska jag ut i helgen eller ah , bara Fredagen.Det är nämligen en mindre festival här borta i Värmland.Så just nu fixar jag håret så jag slipper att hålla på med det i flera timmar imorgon så jag kan sova ut lite längre ^-^ Jag kommer väl hålla på att pyssla lite smått med mig själv ikväll..Mer planer har jag faktiskt inte..

Föresten så funkar inte min mobil som den ska så jag kan varken ta emot sms eller skicka sms..det suger eftersom att jag vill smsa med älsklingen !! Hoppas att han ringer ikväll så vi åtminstonde kan prata lite i telefon ^-^ Annars blir jag nog tokig !..

Sneak peak på den vita tunikan jag köpte idag , bättre bilder kommer senare:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback