Bildregn ifrån helgen :)

Jag har haft fullt upp med roligheter i helgen ! Precis som det ska vara med andra ord ^-^

I Fredags var jag ute med finaste tjejerna , Danni och Denise ♥ Vi var inne i stan en stund och sen drog vi till Denises salong där hon praktiserar för att hon skulle hjälpa mig att ha silvershampo i hårbotten där jag blekte håret för någon dag sedan :) Det är lite gult medans mitt andra hår är platinablont..Det blev i alla fall en aningen bättre efter ^-^ Tack Denise sötnos ! Dessutom köpte jag en hårinpackning som jag ska visa bild på senare här i bloggen :) En bra hårinpackning är det mitt hår behöver just nu..

Vid klockan sex kom jag hem och då var det snabba ryck ! Jag spacklade mig , packade lite snabbt och tog på mig lite finare kläder och drog till Gnesta för att spendera kvällen med Andy och hans vänner :) Vi satt på en krog och hade det riktigt mysigt.På natten sov jag hos Andy.

Dagen efter , på Lördagen åkte Andy , jag och gänget som var i Fredags till Micke för att fira göteborgaren :) En jävligt lyckad fest måste jag säga ! Jag sov även över hos Andy på Lördags natten också ^-^ Så jag har spenderat Fredagen - Söndagen i Gnesta , väldigt kul !

Här kommer lite bilder ifrån Fredagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback