Stranden

Denna dag har som sagt spenderats med Daniela :) Vi var på stranden och solade i sådär tre timmar..skönt men väldigt varmt ! 25 grader men jag klagar inte för det är riktig sommarvärme och det är så det ska vara nu i Juni :) Imorgon ska det bli nästan lika varmt och då ska vi till Värmdö strand och sola lite mer ^-^ Jag fick konstigt nog inte så mycket färg idag men jag hoppas på att få mer färg imorgon.

Ikväll ska jag bara fixa naglarna , plocka ögonbrynen , göra hårinpackning och städa rummet så det är snyggt tills helgen ifall Daniela sover över här :)

Lördag ska Robban vara med Daniela och mig ( får se om det blir fler ) och på Söndag ska jag packa för på Måndag åker jag och min familj till landstället i en vecka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback