Gårdagens utgång

Sliten , lite bakis och lite nere är jag idag.Men det är skitsamma ! Saker löser sig alltid :D Igår var det utgång med Micke , Olle , Martin och Kimli ! Trevlig kväll :)

Träffade nya folk , pratade och spenderade tid i rökrummet så mina kläder som jag hade igår måste tvättas , lukar ask-kopp ! Inte najs..Martin sov över hos mig , vi kollade på film och imorse vid elva åkte han hem.Nyss var jag ute med Olle på en prommis , det behövdes ! Det är jättefint väder ute också :D Hoppas att det håller i sig :) Idag kanske det blir utgång igen , jag ska prata med tjejerna.

Annars så blir det en hemmakväll med Olle i min brors rum och filmtittandes och cola ! Nom nom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback