God morgon

Jag somnade sjukt tidigt igår .. Jag hade varit i stan i några timmar och sedan blev det en tur till jobbet så jag var jätte trött när jag kom hem.Vilket märktes.Det blev inte mycket till blogg uppdatering då jag somnade framför Simpsons avsnitt :P

Så nu är jag jätte morgon pigg :) Dagens planer är att jag ska till skolan där vi ska redovisa våra projekt , fan vad kul ! :D Man behöver inte prata inför alla men det gör jag gärna ändå , då kanske betygen höjs en aning ^-^ Jag antar att vi kommer sluta tidigare eftersom att redovisningen inte kommer att ta flera timmar :) Kameran åker så klart med till skolan ! Efter skolan kanske jag går av vid globen och kikar i lite affärer.Om inte , så blir det att jag åker hem och pluggar för det behövs inför nationella i Matte !

Jag ska hämta ut mitt paket idag också :) Gjorde ju inte det igår.Hoppas ni får en härlig vårdag ! Nu ska jag upp och fixa lite frukost.

Webbcam bild på mig från någon dag sedan :) :

Kommentarer
Postat av: julia

hejsan!

Hur mår du idag!?

2011-03-16 @ 11:23:04 URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback