Kort Lista

jag vill – Ha helg igen :)
jag har –  Nyss varit med en vän
min senaste kyss – Var fin :)
jag lyssnar mycket på – Musik :D
jag funderar på
– Vad jag ska göra imorgon förutom att gå till tandläkaren och slipa mina tänder.Det kanske blir en tur till Väsby ? 

jag pratar – Konstant..
jag gillar inte – Svikare
min första kyss – Var med en underbar person som jag fortfarande håller kär :)

jag avskyr när folk snackar
– Bakom ryggen
kärlek är – En fin känsla :)
jag gillar – Sommar

jag är förälskad i – Ingen just nu :)
sist jag grät var – Länge länge sedan
min mobiltelefon är – En LG touch
när jag vaknar på morgonen – Är jag nästan alltid morgonpigg !
innan jag går och lägger mig – Stänger jag alltid av datorn och säger godnatt till folket här hemma

idag har jag
– Varit i skolan och varit med en vän
just nu tänker jag på – Hur jag önskar att vårvädret håller i sig så man kan börja använda klackar snart :)
ikväll ska jag – Titta på American dad :D
imorgon kommer jag – Att vara hos tandläkaren klockan tio och efter det ska jag nog åka till Väsby
jag hoppas – Att det snart blir middag för jag är hungrig :D
jag vill verkligen – Ha mitt H&M paket nu som jag har väntat på i snart två veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback