Måndag , 7 Mars 2011.

Imorgon tar jag ut tandställningen ! :D Den 15:e slipas och ev. bleks tänderna ! Awesome ^-^

Idag har jag pratar för fullt med olika personer , både här i området och i Väsby :) Det blir röjj imorgon hoppas jag , annars blir det på Onsdag i Väsby :) Nästa vecka blir det också röjj , dock här i närheten av mig så det känns skönt och det kommer att bli dunder najs !

Imorgon är det skola som gäller och direkt efter skolan ska jag åka och ta ut tandställningen ! Oj vad skönt det ska bli :D Efter tandläkaren ska jag hem och sminka mig , sätta på mig ett par sköna kläder eftersom att jag bara ska sitta hos Robin och ta det lungt ! I veckan ska jag också träffa vaktis och ge honom en liten kram haha , bara för skojs skull !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback