Modelldag

Idag har vi modelldag i skolan :) Vilket innebär att man får ta med sig kompisar,syskon eller så till skolan och färga,klippa,rakpermanenta,permanenta osv. för endast 200 kr.Jag ska klippa Danni :D Så det ska bli kul ! Om jag inte får några mer "kunder" kommer jag antagligen att fortsätta på klippningen på dockan eftersom att jag ligger två klippningar efter :) Så då kommer jag ikapp igen !

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag till skolan ! Kommer vara där fr. klockan 10.00 till 15.00. Beror på kunderna och så.Om några av mina vänner läser det här är det bara att messa om ni vill komma förbi och bli klippta efter färga håret , utväxten för 200 kr :D haha.

Bjuder på en bild från gårdagen : Nam nam med wienerbröd ! Det ligger ett bageri precis bredvis salongen där det alltid är nybakat så man kan nästan inte låta bli att gå och köpa något efter lunchen :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan emmi... Vad för skor ska man helst ha på frisörprogrmet??? :) och vart kommer dina skor ifrån på den där bilden??? Letar efter ett par höga skor... Med eller utan klack( helst liten klack) kram

2011-03-17 @ 22:46:58 URL: http://elingoode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback