Morgonens fråga



Svar: Hej anonym ! :)

Jag tycker att Jane hellen Mood 100 ultrablond är en av dom bättre blekningarna jag testat faktiskt :) Man kommer nog att bli lite lite gul även om man har i blekningen 60 minuter (maxtiden) men det gula går enkelt bort med ett bra silvershampo :)

Om man vill minska det gula av blekningen brukar jag göra så att jag har i den minst i 45 minuter.Dock beror det på vilken färg man har innan,din hårtyp ( om håret klarar av så pass lång verkningstid ) och resultatet man vill ha.Jag är mörkblond och vill ha ljusaste blont så jag har i blekningen maxtimala verkiningstiden.

På förpackningen står det att det inte rekomenderas till mörkare än mörkblont och jag håller absolut med.Om du tillexempel är svarthårig och vill bli ljus , gå istället till en riktig frisör :) Tro mig , det blir så mycket bättre än att hålla på och färga tusen gånger hemma..

Kommentarer
Postat av: daniella

svar: Okej när ska du göra det då? :)

2011-03-20 @ 19:15:29 URL: http://danitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback