Power nap !

Åh , jag är helt slut ! Jag gick upp vid sex för att jag vaknade då och kunde verkligen inte somna om hur mycket jag än försökte. Jag hann i alla fall få i mig frukost vilket inte händer ofta.Sedan bar det iväg till Tandläkaren där avtrycks gjordes och vi fotade mina tänder :)

Efter det gick jag runt i stan och letade efter navelpiercings men jag orkade bara titta på två ställen och hittade inget som föll mig i smaken..Jag gick runt i andra affärer sen och la undan två skjortor från Gina tricot tills imorgon :) dom var fina !

Efter stan åkte jag till mina föräldrars jobb och åt lunch. Jag har farit i stan i några timmar och jag är helt slut så jag ska ta en power nap nu på typ 30 minuter haha.Efter klockan 17.00 ska jag hämta ut mitt paket från H&M är det tänkt :D Visar vad som finns i paket när jag hämtat ut det :)
Kommentarer
Postat av: daniella

Hejhej har en fråga till dig! Tycker du om jordnötssmör? Tummen upp eller tummen ner. Om du en s har smakat det. Svara detta gärna i mitt senatse inlägg 'Jordnötssmör.' Tack i förhand! <33 :D

2011-03-15 @ 20:33:29 URL: http://danitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback