Svar på tal - Mina skor



Svar : Hej Elin :D

Eftersom att man står upp mycket när man jobbar så är det smart att ha ett par stadiga skor med rejäla och sköna sulor :) Någon form av tofflor är smart att ha ! Jag jobbar i ballerina skor på sommaren eller just nu har jag mina stövlar med låg låg klack , det rekomenderas inte !.. Men det är inte bara skorna som spelar roll när man jobbar utan också hur man står :) Tänk på att ha en bra hållning både för din skull och för att det faktiskt ser snyggare ut när man arbetar med kunder :P Du kommer få veta mer om hållning och hur man ska stå osv. i gymnasiumet om du börjar på frisörporgamet :)

Mina skor är från Skopunkten har jag för mig :) Det finns säker några billiga med låg klack där som du kan hitta.
Lycka till ! kram
Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: vad kul att höra! ^^

Jo, det är bra med mig, råförkyld bara :)



Vad gör du då? :)

2011-03-18 @ 12:38:26 URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: daniella

Hej har en fråga till dig hur frå man volym uppe i håret och nere rakt? Man kan tupera men hur gör man då? Tuperar man under håret, visa gärna eller förklara! Tack! <3 :D

2011-03-18 @ 13:33:55 URL: http://danitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback