10 Snabba

Fanta VS Cola
Solsemester
VS Vintersemester
Fisk VS Kött
Hund VS Katt
Dusch VS Bad
SMS VS Samtal
Snygg
VS Rik
Guld VS Silver
Blond
VS Brunett
Chips VS Godis

Om du fick träffa vilken kändis som helst vem skulle du valt? Jag skulle vilja träffa Christina aguilera , helt klart :) Hon är sen många år tillbaka en insperationkälla för mig :)

Favorit färg? Svart.Det passar till allt liksom :D

Skulle du gjort om du fick 1 miljon? :D Shoppa , bjuda med familjen på semester , spara :)

Vilket är ditt favoritland och varför? Jag vet faktiskt inte. Har inte åkt utomlnads så kan inte direkt säga vilket mitt favoritland skulle vara.

Är du ihop med någon?
Nej

Beskriv dig själv med TRE ord Bjuder på mig själv , skrattglad och söt. haha !

Hur lång är du?
158 cm

Har du någon piercing eller tatuering? 6 st hål i öronen , har haft en piercing i näsan , har haft 3 st skindivers i tinningen.Har en i tungan och en i överläppen kvar nu..skl. fjortispiercing.Jag har inga tatueringar än :)

Vad anser du om plastikoperationer?
Det är absolut inget fel med det :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback