Farit hit och dit

Åh jag har knappt haft tid till att äta idag , så mycket har jag haft för mig! NU var det första gången jag åt idag..klockan kvar i nio..det är inte klokt :p

I Fredags var jag ute med Martin och Linn på hennes salong och sen fikade vi på Coffehouse by George  :) På kvällen åkte jag in till stan och satt på pubben med Leif ^-^ Efter några jinx och öl åkte vi hem till honom för att jag ville se hans nya lägenhet och den är faktiskt jättefin :) Och hans säng är underbart skön! I alla fall..spenderade natten där och somnade inte förens fem på morgonen.

Vid elva på förmiddagen idag åkte jag hem , sminkade mig och sen var det bara att dra ut igen , denhär gången till Väsby.Jag var där någon timma och sen skulle jag hem igen.På hemvägen stannade jag upp vid Andreas jobb och hälsade på där , gissa om pojken blev överaskad ^-^ Det var kul att se att han blev så glad.När jag ändå var där bestämde vi oss för att vi skulle ses ikväll :) Så nu har jag lite att göra innan han kommer hit.

Bild på mig från idag , puss haha :

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

fin du är :)

2011-05-22 @ 12:01:22 URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback