Lårutmaning!

Jag kikade in på Egoinas blogg och såg "lårutmaningen". En jättebra utmaning tycker jag ! :) Det är många som följer kissies blogg ( som tur är är inte jag en av dom..) där kissie ständigt visar upp sin onormala beniga kropp och tycker att knappt äta något och att väga aldeless för lite är ett idial som man ska följa för att hålla sig snygg.Jag skulle inte vilja leva med en sån livstil , man ser faktiskt sundare ut med lite kurvor :) Allt om utmaningen står på Egoinas blogg , i detta inlägg :)

Här är mitt bidrag till "lårutmaningen". En oredigerad bild tagen med kameran aldeless nyss :) Mina lår kanske inte går ihop men jag ser sund ut i alla fall ! Och sund livsstil stöttar jag !

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jättefin kropp.. ;)

2011-08-17 @ 08:11:54 URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback