Tisdag , 10 Maj 2011.

En spontan dag har det varit. Jag gick till skolan men jag hade inga lektioner eftersom att dom andra hade nationella.Surt fast ändå inte eftersom att jag fick mig en fin promenad hem :) motion som jag behöver då jag faktiskt började på min diet igår !

Vid elva tiden satte jag mig i solstolen och solade i 45 minuter , jag fick liite liite färg men inte mycket.En bra början i varje fall :) Senare började jag storstäda i mitt rum och lite på undervåningen.B.la så har lådor rensats från skit så jag får plats med saker som faktiskt behövs hålla reda på , känns skönt ! Jag har även köpt diet mat nu som jag ska äta framöver :) Jag ska också försöka med att äta mindre portioner i skolan och hemma och att äta regelbundet.

Under dagen messade jag lite med Martin. Han var i stan och var sugen på kaffe så jag ba "kom hit så kan jag göra lite kaffe åt dig pojk :)" så han kom hit , vi drack kaffe och sen blev det film.Han åkte hem för typ en halvtimma sen.Jag har hunnit fått mycket gjort idag och det är jag glad över för nu kan jag bara göra i princip det jag vill :)

Kommentarer
Postat av: Ekblaad <3

Sv; Ja! Jag menade inget illa..Förstod att hon blev ledsen..Och jag är ingen människa som vill göra folk sårade =)

2011-05-11 @ 12:17:43 URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: JULIA - Fashion blogg

sv: jo med mej e det ok! e förkyld menmen! <3

2011-05-11 @ 12:29:00 URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Cili

Vilken mysig bild :)

2011-05-15 @ 20:48:34 URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback