Torsdag , 19 Maj 2011.

Torsdag..det betyder att vi hade en lång färg och klippdag ^-^ Färglektionen var roligare än vanligt då vi började med "Service". Alltså hur man tar hand om kunder osv. :) Och så gick vi lite smått in på hur man hanterar extensions! Jag skrev ner allting om det vi gick igenom så nu är jag expert ;) Fast nä..inte riktigt :) Men två och en halv sida med användbara tips fick jag skrivet :)

Dagen avslutades inne i stan med Danni och Denise ^-^ Vi fikade , Denise gick på jobbintervju ( hoppas hon får jobbet! håller tummarna för dig ♥ ) och så gick vi runt någon timma i affärer och förbi Denises salong för att hon skulle fixa lite saker men det var tyvärr stängd så då åkte vi alla hem istället.Jag ska förhoppningsvis dit imorgon och bleka utväxten :D

Föresten så såg jag provresultatet av klippbeskrivingsprovet som vi hade här om dagen. Jag fick vg/mvg , högst i klassen ^-^ Awesome!


Kommentarer
Postat av: Terese

Grattis till provresulstatet! ^^

2011-05-19 @ 19:45:53 URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback