Lördag , 5 November 2011.

Bild från i Tisdags då jag satte upp håret bak i en fin rosett :)

Jag har varit borta i princip hela lovet :) Eller ah , jag har varit hos Robert och därför inte bloggat så mycket.Robert och jag har b.la firat våran 4 månaders dag ( som inträffade igår ) , vi har lagat mat tillsammans , tittat på fillmer och haft det allmänt trevligt hemma hos honom :) Förra helgen "invigde" jag och några av mina tjejkompisar lovet med förfest hos mig :) Idag var jag och Robert på skogskyrkogården och sa hej till mormor ♥


Snart är lovet slut , men jag känner att jag fått vilat ut tillräckligt ! :) På Måndag börjar skolan igen.Då bloggar jag som vanligt ! :)
Kommentarer
Postat av: EMMAS!

aa de har jag :D dudå? kram

2011-11-05 @ 22:29:10 URL: http://eemma.se
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; nöjd att jag överlevt helgen iaf ^^ usch för skola imorgon

2011-11-07 @ 00:31:19 URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback