5 Oktober - Onsdagens outfit ! :)

Här är dagens outfit ! :)

 

Jag totalt älskar min nya vinröda topp som jag köpte på rean här om dagen ! Rea priset låg på 90 kr men kassörskan knappade in fel och jag betalade endast 30 kr !!

 

Jag ska väl även ta och visa upp hur den nya kjolen sitter på mig också :) Jag hade på mig den igår ! Igår firade jag och min fin fina pojkvänn 3 månader ! Vi hade det jättemysigt :) Även om jag inte mådde helt bra på kvällen , men Robert var så snäll som tog hand om mig då ♥ Mina fina prins !!

 

Kommentarer
Postat av: Lissy

Gud vad mysigt! Grattis :) Visa gärna outfit när du matchar kjolen, blir ju nyfiken på hur det ser ut!! :) Alltid bra när kassörskor räknar fel :P

2011-10-05 @ 22:05:05 URL: http://www.lissy.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback