Mobilbild från igår



Som ni vet beställde jag som sagt löshår från Rapunzelofsewden för några dagar sedan.Det var lovat ett platinablont löshår.Men NEJ , så klart var det låntg ifrån platinablond !! Jag fick hem ett guldigt solblekt hår som inte alls var i min hårfärg -.- ALDRIG MER LÖSHÅR FRÅN RAPUNZEL ..

I alla fall så har jag kämpat med att bleka det 2 gånger samt använt silvershampoo och nu ser väl hårfärgen lite mer ut som min.Dock kan jag inte använda löshåret något mera då det är totalt förstört..

Bilden är från igår och det är väl första och sista gången ni ser mig med löshår !

Kommentarer
Postat av: Terese

sv; Bra ju! Jodå, det ä okay här :)

2011-10-30 @ 15:33:44 URL: http://teresehh.blogg.se/
Postat av: marina

sv. festen blev inte lyckad alls, haha :) någon som kom hit var hög och festen under oss spårade ut och polis kom dit.

2011-10-30 @ 15:49:53 URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback