My weekend ! :)

 

Ingen bloggning sen i Torsdags ! Det är mycket annat som har tagit min uppmärksamhet och tid :) B.la så var det klipp-modelldag i Fredags i skolan , så det tog all min kraft.Samma kväll gick jag och Daniela ut på krogen och jag stannade ute tills halv två skulle jag tro.Sen hämtade min fina pojke upp mig med bilen och jag sov hos honom :)

 

Hela helgen har spenderats hos Robert ! I Lördags blev det kräftor och champagne till kvällen så det var väldigt trevligt :) Annars har Robert och jag tittat på 2 filmer och åkt runt med bilen lite.

 

Kommentarer
Postat av: ida!

super fin blogg. anmäl dig till dagens blogg som avslutas imorgon klockan 21.00 kram!

2011-10-02 @ 22:21:49 URL: http://tommila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback