Tisdag - 11 Oktober 2011. Plugg ...

Plugg , plugg , plugg.. det är de som gäller för mig just nu ! Idag har jag läst månpocket från klockan typ 16.00 - 20.40 med endast middagsuppehåll..och jag är i princip klar ! Gissa om jag är slut i huvudet.Det är i alla fall en bra , fängslande bok ! :) Jag hade tänkt att göra bokanalysen idag , men jag orkar verkligen inte läsa det lilla sista som är kvar.Kankse att jag läser lite igen innan jag ska sova senare.Egentligen har jag väl ingen brådska då analysen ska vara inne om drygt 1 månad. ( Oviktigt skrivet höh..Men det är anlednigen till mindre uppdatering idag )

Imorgon är det TEMADAG som gäller i skolan.Så jag måste lägga mig i tid nu ! Digitalkameran åker nog med , vi får se ! :)

 

Kommentarer
Postat av: Lissy

Mysigt att läsa bra böcker när man har tid :) Hm, svårt, jag gillar både eyeliner och skugga! Det beror lite på. Ofta när jag har nyplockade bryn kör jag på eyeliner och annars skugga. Beror på hur mycket tid jag har och hur jag känner :)

2011-10-11 @ 21:42:12 URL: http://www.lissy.tk
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

plugg,plugg,plugg är just nu min ända fritid, fast idag ska jag baaka och skita i alla läxor.. :D



sv: Tack! :D

Ja, somsagt så tar plugget väldigt mycket tid :(

kramis♥

2011-10-12 @ 08:18:06 URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: h a n n a w i l d

sv: Ja det blir 100 ggr roligare då :)

2011-10-12 @ 10:45:16 URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback