Dom senaste dagarna .. :)

Dom senaste dagarna har jag haft fullt upp ! Jag har varit i skolan och spenderat tid med Robert :) Igår lagade jag och Robert middag tillsammans.Det händer faktiskt ganska ofta att vi gör det nu för tiden eftersom att vi träffas direkt efter skolan.Vi gjorde inte något speciellt komplicerat ( Köttfärssås och pasta ) och som vanligt så blev det gott :) Vi är riktigt duktiga på att laga mat , grymma teamet ! ♥

Imorse gjorde vi även pannkakor till brunch :) För ungefär 40 minuter sedan följde jag Robert till tunnelbanan för att han skulle till skolan.Dock har han inga lektioner så vi får se om han vänder om och kommer hit igen.

Ikväll ska jag ut och gratta Danni med en av hennes vänner Hanna som också följer med ! Vi kommer väl antagligen att sätta oss på någon pub där vi kan beställa mat och alkohol ( dock ingen alkohol till mig ). Min nya fina digitalkamera kommer så klart med ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback