Frisörlektioner hela dagen

Även om jag inte kände mig helt på topp gick jag till skolan.Och tur var väl det för idag hade vi bara teori.Så att sitta ned på en stol och skriva är inte så ansträngade :) Vi hade b.la färglära idag med en ny lärare som verkar sträng , men ändå bra ! Vi fick också reda på att vi om några veckor kommer få besök av någon från GHD ( GHD tillverkar plattängen,locktänger,fönat och mycker mer av hög kvalité ) som ska visa och lära ut olika tekniker på hur man lockar , plattar , stylar på bästa sätt med plattång osv. Så det ser jag fram emot ! :)

En sak som jag inte ser fram emot är färgteoriprovet..Det känns lite nervöst för det är redan om några veckor ! Dock fick jag mvg i A-kusen , så nu hoppas jag på att det går lika bra nu i C kursen !

 

Kommentarer
Postat av: alicee

sv: tack! :)

ja, det är så jobbigt med allt och nu är verkligen alla förkylda! :/



ikväll skulle ja egentligen till några kompisar men eftersom jag mår sämre och inte vill smitta ner alla andra stannade jag hemma och hade myys! :) själv då? :)

2011-09-09 @ 22:05:12 URL: http://alicemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback