Om helgen

Från Torsdagen - Fredag morgon sov jag med Robert hemma hos honom :) Vi tittade på film och myste ! På Fredagen var jag ledig från skolan så det var ett utmärkt tillfälle att sova hos min älskade :) Dock hade Robert skola som vanligt på Fredagen så medans han var i skolan hade jag hunnit åka till solariumet med Daniela :) Jag spenderade halva dagen med henne och mötte sedan upp Robert när han slutade skolan.Han och jag spenderade resten av fredagen hemma hos mig och jag blekte håret den kvällen !

 


På Lördagen hade Robert och jag en underbar dag ! Det började med Aquaria och senare på kvällen åt vi på en mysig resturang med jättegod mat ! :) Jag valde svärdfiskfilé med spenat och lite andra tillbehör ! Vi spenderade natten hemma hos mig :)

 

 

Idag , Söndag. Åkte Robert hem och han ska väl antagligen spela med bandet och själv ska jag duscha , städa rummet och lägga mig tidigt.För imorgon ska jag vara hos dietisten !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback