Onsdagen + Dagens outfit !

Jag har inte bloggat sedan i Måndags.Jag brukar försöka blogga varje dag men igår tills idag var jag med Robert ♥ :) Så där har ni orsaken till dålig bloggning !

 

Igår tills idag har jag känt mig smått yr .. men jag tror vad anledningen är.Jag hoppas bara att jag mår bättre tills imorgon ! Idag har Rober och jag gjort pannkakor till fukost , jag har följt med Robert till pendeln och åkte med honom en bit eftersom att han skulle till skolan.Efter det har jag varit på föräldrarnas jobb , letat ny praktikplats inne i stan , varit i ringen , fikat och köpt nödvändiga saker till naglarna ! :)

 

Nyss kom jag hem och började med middagen direkt.Det blir hemmagjord pizza ! Snabbt och enkelt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback