Rea köp från Karlstad !

 
 
 
Tyvärr kunde jag och mamma inte gå i Karlstad så pass länge som vi hade önskat , men jag hann att kika in i några affärer och göra mig tre små kap i alla fall :) Ett par jeanslegging från Gina tricot för 49:- samt en benvit/beige rosett att ha i håret för 19:- ( köpte en likadan fast svart förra året för samma pris ! ) och ett par genomskilninga , fina trosor från Ella m för 40:- som förövrigt börjar bli mitt favoritmärke inom underkläder !! :)

 Dock fick jag inte med mig någonting av det jag egentligen behövde , så som shampoo och balsam tillexepel..men jag och Isabella bestämde oss för att vi ska köpa det i stan på våran favorit affär när vi ändå ska dit nästa Torsdag :) Då ska jag , Isabella och Jonna fika tillsammans och kolla lite i stan skulle jag tro ! :) ska bli kul !
Kommentarer
Postat av: tereseflinth - fotoblogg

Fina grejer! Häftig rosett!

2012-08-08 @ 18:17:46 URL: http://teresehh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback