Rea shopping !

 
Rean börjar snart ta slut lite över allt så jag passar på att spana lite extra ! Jag älskar ju rea ! Men vem gör inte det liksom :) Dessa plagg har jag fått med mig under dom närmaste dagarna jag har varit ute med Isabella och shoppat , samt mamma en dag. En fin rosa transparant topp , en jeansväst ( som för övrigt är sjukt snygg med en spetströja under ! Jeans och spets går fantastikt bra ihop ! ) , en bh med knäppning fram och bredare spets under bysten ( bekvämaste bh:n jag någonsin ägt ) och ett par väldigt mörka chinos-linkande byxor ! :) Allt som allt gick det på drygt 275 :-.! 
 
Jag har märkt att jag för övrigt börjar bya klädsmak.. Kläder som jag aldrig någonsin skulle ta på mig för något år sedan blir helt plötsligt intressanta. Känns som att min garderob kommer att bli mycket ändrad :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback