Skolstart + helgens gång ! :)

 
 
Bilder från skoldagen i fredags då det blev lite färglära ! :) Vi har fått in ett nytt intressant märke från en av mina favoriter L'oréal , som heter Inoa ! Finns som toning , lätt toning , permanentfärg mm. Inoa är mer allergivänlig mot både kunden och dig själv , amoniakfri cremefärg som istället inehåller fuktighetsgivande oljor :) Det är det jag vet hitils ! Nästa vecka ska vi gå igenom det mer noga då vi ska få en produktvisning ! Det ska bli kul ! Kursen för nagelskupltering kommer också börja denna termin så det ser jag fram emot !! :) 
 
I helgen har jag och Robert bott ensamma i lägenheten , vi lagade mat tillsammans och provade på sambolivet ;) Dock har jag bott hos honom rätt så mycket i sommar så det var inget allt för nytt :) Men mysigt var det. Annars så har jag även jobbat extra på min salong där jag i vanliga fall praktiserar vilket var lite nervöst.. men jag var glad att dom ville ha min hjälp och att jag fick hjälpa till :) Trivs så bra där ! 
 
Nu på måndag börjar skolan på riktigt ! Det som väntar är plugg , plugg , plugg.. Sista året nu ! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback