Söndag , 12 Augusti 2012 :)

 
Dagen har varit seg , bjudit på sovmorgon hos Robert och regn , besök hos morfar , städning och tv-tittandes :) Eftersom att jag känt mig matt idag köpte jag en av mina favorit drycker som ska pigga upp som ni ser på bilden ovan ! Jag tycker att smaken av grape är härligt fräsch och jag gillar att den inehåller antioxidanter !! Jättebra då jag ibland slarvar med mina antioxidant-brustabletter. Jag brukar köpa 2 för 40:- på Pressbyrån :)
 
Idag känner jag för att fixa lite med bloggdesignen , kankse börja på en ny header ? Jag känner också att jag måste bli bättre på att uppdatera med dagens outfit :) Lovar att det dyker upp en imorgon !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback