Söndag , 19 augusti 2012 :)

 
Senapsgul topp , 25 :- ( Halva reapriset ! ) ett otroligt pris på en t-shirt ! Jag gillade färgen på toppen extremt mycket , det var nog den stora anledningen till att jag köpte den :) Den satt bra också ! Och ett par likadana leggings från Gina tricot fast i färgen blue. Köpte ju dom förra i black. 49 :- !
 
 
Köpte även ett nytt shampoo och balsam som jag så länge behövt ! Dessa två tillsammans gick på 158 :- ( 20 % rabatt ). Testade faktiskt shampoot och balsamet nyss ! Luktar mint och rosmarine , vilket känns otroligt fräsht ! :) 
 
Just nu får det bli lite Iphone bilder då min kamera gått sönder på något vänster.. Får se om jag kanske får en ny då jag fyller år , dvs. i början på september ! Håller tummarna :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback