Fyllt på garderoben..

Glansig jacka och smink från H&M :) Jackan snappade jag åt mig för 159 kr !
 
Shampoo och balsam för mörkare nyanser av blont, från John Freida ! 99 kr styck hos Kicks :)
 
Transparant tröja med detaljer samt leggings med stenar :) Båda för 200 kr !
 
Mer pengar ska spenderas på julklappar snart också..! Det är inte klokt vad tiden går..Skolan har gått snabbt och snart är det bara 6 månader kvar tills jag tar studenten ! Vet inte om jag ska längta eller inte .. ? 
 
Nästa vecka är det muntliga nationalla som gäller ! Så jag håller på att slipa på mitt tal :) Det känns inte alls nervöst att stå där och prata inför folk, det som jag är orolig över är hur pass bra eller dåligt mitt tal kommer vara..Jag gör mitt allra bästa i varje fall ! :) 
 
Idag fick jag tillbaka mitt skriftliga nationella prov, fick VG och det var jag nöjd med ! Trodde ärligt talat jag skulle få icke godkänt..! 
 
Imorgon är det praktik på salongen som gäller. Blir en hård dag för mig då jag ska försöka jobba i en hemsk träningsvärk !
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback