God Jul !

Min nya fina tröja som jag köpte i förrigår för 200 kr ink. rabatten på 50% ! Brukar inte vara så mycket för vitt då det lätt blir smuttsigt snabbt eller är för stark vit...men denna tröja var i en perfekt höst-vit färg ! :) Den ska användas idag, på julafton ! :D
 
Jag har annars varit med Robert och vi har firat mini-jul och åkt en snabbis till Tumba idag :) Imorgon ska julen firas hos pojkvännen med hans familj och på Tisdag blir det jul firandes hemma hos mig med en del av min familj och Robert så klart ! Så det blir många jul firandes, men det är ju bara mysigt och kul :)
 
Hur firar ni eran jul ? Hoppas alla ni där ute får en god jul och ett gott nytt år ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback