Jul med Robert ! :)

 
 
 
Fina bilder från ett fint och härligt julfirande med Roberts och hans underbara familj/släkt ! :) 
 
 
Av början på dagen bjöds det på dopp i grytan som jag aldrig tidigare testat, men det var gott :) Inget fel alls med det ! Senare åt vi julbord med mestadels hemlagad mat, efter det blev det efterätt som var cheescake med hallon och kvällen avslutades med att mumsa i sig choklad från chokladaskarna ;)
 
Imorgon är det julfirandes hemma hos mig med en del av min familj och pojkvännen Robert så klart ! 
Kommentarer
Postat av: Linnea S ♥

Mysigt :))
Sv: Min jul var toppen, och det verkade som din jul var bra den med :D

God jul! ♥

2012-12-25 @ 11:19:48 URL: http://neaseevers.blogg.se
Postat av: tereseflinth

sv; Aw tack så jättemycket sötnos!

Jodå allt är bra här, hur är det själv?

Jadå, förlåt för sent svar!

2012-12-25 @ 11:52:50 URL: http://teresehh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback