Fredag , 17 Februari 2012 :)

Bild på mig tagen med webben alldeless nyss :)

Det har hänt mycket saker i veckan så jag har inte hunnit uppdatera som vanligt ! Men jag passar på att skriva nu då jag har god tid på mig innna jag ska ut på krogen :)

I skolan idag övade vi på olika och nya slingtekniker/färgmetoder vilket var väldigt kul ! Vi fick prova på "stjärnan" och "sicksack" slingning :) Båda ger en snygg effekt ! Jag ska visa någon bild från lektionen senare ! Nu måste jag ta på mig något vettigt och sedan blir det utgång :D

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; jag har ju lov denna vecka, därför är den bättre än alla andra! :D

2012-02-18 @ 00:01:13 URL: http://fotokobran.se
Postat av: Gabbi ♥

Sv: Mina favoriter är de som hittils gått vidare till finalen, vet inte riktigt vilka som ska vara med ikväll :) kraam!

2012-02-18 @ 10:01:14 URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback