Onsdag , 11 Januari 2012 :)

Bild från Google
Idag hade jag praktik på Salong Tingeling :) Jag såg fram emot det som vanligt för jag trivs så himla bra där ! På praktiken fick jag b.la titta på när Jenny gjorde medicinsk fotvård på kunder och så klart blev det även lite tittande på gele naglar som gjordes under dagen också :)

Jag var hemma vid 17.30 ungefär :) Under den tiden jag har varit hemma har jag hunnit äta middag , gjort en hårinpackning ( som jag fortfarande har i håret ) och pluggat lite religion , eftersom att jag har prov imorgon.Önska mig lycka till !!


För övrigt så är jag inte allt för glad på Schenker.Ni vet dom som leverar paket ? Jag spårade mitt paket från H&M och paketet var tydligen feldistribuerat..vilka puckon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback