Söndag , 22 Juli 2012 !

Fick hem min andra päls senare , mycket fin på ! :) ( Visar bättre bild en annan dag ) Och som några av er kommenterat..så ja jag vet att det är sommar , klart men inte använder päls då ;) Förstår väl till och med jag ;) Jag la bara upp en bild på bloggen på min första päls som jag fick hem för att visa hur den faktiskt såg ut på :)
 
Mycket har hänt dom senaste dagarna ! Det har varit utgångar med vännerna , gayklubb , badat mm. Imorgon kommer min fina kille hem ! Det kommer bli det bästa på hela veckan ! :) Saknar honom varje minut ! ♥ Då ska vi nog bara mysa och ta hand om varandra extra mycket eftersom att vi båda kommer att vara helt slut efter våra fullspäckade dagar !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback