Mönstrad blus :)

Framsidan
Baksidan :) Det är ett fint litet knytband där bak på blusen!

Köpte en fin mönstrad topp på Rean här om dagen ! :) Jag känner att det blir väldans massa rea plagg som jag köpt den senaste tiden men det är bara kul för min del då jag hittat fin fina saker !! Toppen kostade 249 kr egentligen men jag betalade bara 158 kr :) Jag är riktigt nöjd med köpet !

Igår fick jag som sagt sommarlov och det firades med utgång med tjejerna från gamla klassen och Linn från min nuvarande klass och fler ! Det blev en kul kväll och jag var inte hemma förens 4 på morgonen ! Så jag var väl så där lagom trött idag ! Idag händer det inte så mycket för mig , men imorgon ska jag nog vara med Robert :) ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback