Måndag , 24 September 2012 !

 
Det är bara plugg som gäller nu , så mycket till fritid får jag inte.. Det är projektarbeten hit och dit i skolan och andra uppgifter som ska lämnas in. Dessutom har jag börjat få små attacker då det känns som att jag ska svimma , riktigt obehagligt ! Hoppas det försvinner av sig själv..
 
Ikväll har jag försökt mig på en hemmagjord tandblekning :) Bilden ovan.Jag valde att använda citron och bakpulver. Fy tusan vad det smakade underligt och äckligt i munnen , gillades inte  ! Men jag stod ut och borstade tänderna med blandningen i två minuter. Jag ska prova detta i minst 2 veckor och se hur resutltatet blir :) Om man ens kommer att se skillnad ! Ska bli kul :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback