Innan och efter tandställningen..!

 
 
 
Efter tandställningen : ( Endast överkäke )
 
 
 
Jag har ju som sagt tagit ut min tandställning ( mer än 12 månader sen..) och nyligen var jag på sista besöket hos tandregleraren :) Jag fick kolla och spara gipsformar av mina tänder innan tandställningen sattes in ! Mina tänder satt ju hej vilt innan jag fick tandställning ! Hadde nästan glömt bort hur illa det var.. Jag är tacksam att jag stod ut med att ha "rälsen" i drygt ett år :) För nu är mina tänder raka och otroligt snygga ! Älskar att mina små huggtänder syns ! 
Kommentarer
Postat av: Terese

sv; Aa det skulle jag verkligen rekommendera!

2013-02-20 @ 15:14:07 URL: http://teresehh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback