2 par nya Jeans :)

Demin jeans från H&Ms rea, 75 kr :) "Low waist super slim"
 
Mellangrå jeans från H&Ms rea, 100 kr :) "Low waist super slim"
 
Åkte med min syster till Farsta idag för att hon skulle köpa hårfärg :) Röd hårfärg fick det bli till henne! Hon är väldigt mörkbrun så utan någon uppljusning tror jag tyvärr inte att hon kommer få det resultat hon vill ha..men hon ville inte riskera att slita på håret så jag lydde henne helt enkelt och la på en väldigt röd färg på hennes mörka hår. Nu ska vi bara se hur pass den röda färgen tar..
 
Vi stannade till på H&M och för skojs skull plockade jag ut ett par jeans i storleken 26/30 och 26/32. Dom såg så vidrigt små ut när jag höll upp dom bara för att kika på dom! Men till min förvåning fick jag på mig 26:orna! Lite stolt är man..trodde att mina 2 kilo som jag lagt på mig under sommaren skulle visa sig mycket men..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback