Björn Axén - Spray Mousse

 
Detta är nog min första hårmousse ( spray mousse ) som jag köpt ! Jag är inget stort fan av vanlig mousse då jag tycker att moussen har en tendens att kladda och klibba på både händer och i hårbotten..! Men denna spraymousse gör det lätt att fördela i hela håret utan att bli kladdig då det bara är att spraya en måttlig mängd i hårbotten :) Lättare än så kan det inte bli ! 
 
Vid latare dagar använder jag bara Lanzás volume powder som införskaffades för ett tag sen ! Funkar det med.
 
Köpte Björn Axén Urban Size Matters Volume Spray Mousse för 50 kr istället för 150 på Kicks :)
 

Björn Axén Urban Size Matters Volume Spray Mousse : Thickening spraymousse som ger volym och fyllighetända från hårbotten. Håret blir STORT och glansigt. Innehåller värme- och UV-skydd som bibehåller hårets kvalitet och färg. Passar såväl fint som kraftigt hår. Applicera i handdukstorrt hår. Spraya Size Matters i hårbotten genom att dela benor med fingrarna. Massera sedan igenom hela håret och föna.

Stadga: 4/5, Volym: 5/5, Glans: 4/5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback