Enkel Frukost/Lunch !

 
Idag har jag varit med Fanny :) Vi träffades och åt middag tillsammans, det blev en liten sushi! Satt perfekt. Efter det gick vi till Bea en snabbis ( slutade med att vi var där i över en timma..) för att köpa frukost/lunch till mig. Då jag inte känner mig så pass kreativ varje dag till att göra en nyttig o snabb frukost/lunch köpte jag barngröt :) Det blev fruktgröt med hallon,päron och äpple! Lät gott :) Köpte även värdens godaste bordsvatten med smak av hallon och grapefrukt, nya sommarfavoriten från ICA! 
 
Imorgon blir det till att vakna tidigt och iväg till Johanna med ett gäng :) Då blir det en heldag hemma hos henne med lunch, middag och annat gott!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback