Storshopping :)

 
Juicy Couture parfym :) 188:- på rean. ( Ord. pris 535:- )
 
 
Flytande mineralfondation, mineralconcealer, mineralpuder, fondationborste och mineraliser från MAC, 1400:-
 
 
Redken extreme strengh builder plus hårinpackning :) 329:- ( Ord. pris 410:- )
 
 
Matrix Shampoo och Balsam, 169:-
 
 
Zenz Therapy Hair elixir, 199:-
 
 
Maria Nila Colour mask - Molton blonde. 169:-
 
 
Strumpor med stjärnor på och solglasögon från MQ :) 98:- tillsammans på rean.
 

Känns så oerhört skönt att ha köpt allt nödvändigt ! :)
I alla fall smink + hårprodukter. Nu har man slängt de gamla sämre sminkprodukterna som ger mig dålig hy och finnar..en ren lättnad! Jag känner att det var totalvärt att spendera pengar på ett så bra, drygt och läkade smink från MAC. Hårprodukterna blev jag rekomenderad av en frisör på Ginos. Tror starkt på dom :) Parfymen från Juicy Couture har jag kikat på länge men då var den bara 50% nedsatt i pris, nu fanns det en kvar av parfymen och den var nedsatt till 70% så självklart slog jag till! Nu kommer jag inte behöva shoppa på ett bra tag..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback