Tisdag, 16 Juli 2013 :)

 
Slappdag då man gått runt i Roberts alldeles för stora t-shirt i väntan på att han ska komma hem från jobbet :)
 
 
Robert o jag har spenderat flera dagar tillsammans och det har varit riktigt kul att bada i poolen, laga middag och kolla film på kvällarna med honom! Nästan som att man bor tillsammans :) Dock är vi ju inte direkt tillsammans men..något där emellan! 
 
Men imorgon tror jag nog att det blir att åka hem. För på Torsdag ska jag o Sofia som sagt möjligtvis till frisören :) Har lite ångest över mitt hår just nu då det ser hemskt ut..men jag försöker varva ner så gott det går..Tänk att ha ångest för en sån egentligen så "liten" sak som hår..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback