Sep. - Okt. 2013 :)

♥ Sofia o jag var på Danderydssjukhus för att röntga min visdomstand som snart ska ut..! ♥ Provar shortsen jag fått av pojkvännen :) ♥ Lilla sötis illern Micko som ligger o sover gå gott, han är ju för fin ♥ Bild på hårfärgen då jag färgade till mörkare blond, färgade från en 11.0 ( riktigt ljusblond ) till en 8.3 ( ljus gyllenblond ). Men nu när färgen åkt av en del så ligger jag på en 10.3 ungefär :) ♥ Provade Steampod på praktiken! ♥ Bild på mig ♥ Fika med bästa vännerna Daniel o Sofia :)
 
Det är Oktober o ingen snö syns till än! Värmen håller fortfarande i sig o vi ligger på plusgrader i Stockholm :) Det känns skönt att snön dröjer då jag inte längtar.. dock kan snön gärna få komma på Julafton! Blir lite extra mysig julkänsla då :) 
 
Nu pågår mitt höstlov från skolan, så den lediga tiden spenderas med pojkvännen Anton! Han åker bort om mindre än 1 vecka så vi passar på att umgås så mycket vi hinner. Han o jag kommer även umgås på Halloween ( i helgen ) med massa blandade vänner så det ser jag fram emot! Halloween kommer firas hemma hos en vän o möjligtvis en stund på Paradise senare på kvällen/natten, men vi får se vad alla känner för då :)
 
Naglar ska förstås fixas innan jul o nyår! Jag byggde upp mina egna naglar med gelé men nu är det dags att slipa bort den gamla gelén o sätta på nytt! Tyvärr har jag ingen slipmaskin hemma så jag bokade tid på Salong Tingeling för borttagning av gammal gelé o 1 nytt nagelsett :) Blir nog en vanlig fransk manikyr!
 
Uppdaterar bloggen så fort jag kan hädan efter! :) Men nu är det dags för sängen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback