Valentines day ♥

Överblivna jordgubbar till frukost kändes riktigt lyxigt! O minst sagt gott ;)
 
Några av de 64 ljus Robert hade tänt på alla hjärtans dag :) Så fint!
 
Robert o jag hade pratar om alla hjärtans dag innan o spånat om vad vi skulle göra. Men han verkade inte alls intresserad av att hitta på något så jag la de åt sidan o bestämde mig för att lyssna på honom när han sa att valentines day inte betyder något för han. Men allt var då bara ljug.. ;)
 
Jag blev både chockad o förvånad när jag kom hem till Roberts lägenhet i Fredags, det var tända ljus över allt, doftade av Hugo boss herrparfym. 2 stora rosor i rosa o rött låg på bordet i hallen o där stod även min stiliga man. Uppklädd,nyrakad o väldoftande ♥ 
 
Till middag hade Robert köpt sushi, som jag älskar så mycket. O mitt favoritgodis som vi små-åt på hela kvällen :) Jordgubbar o choklad fick bli dessert! Kex,ost o vin fanns också men det var vi för mätta för..Min alla hjärtans dag blev en STOR överraskning o jag uppskattar allt han gjorde för mig! Han vet då hur man charmar en tjej :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback