Söndag, 12 Januari 2014 :)

Plättar som gjordes hos R på Söder, blev en god middag :)
 
Testade mammas glasögon, satt ganska så bra på mig ändå ;)
 
Jag har bott på Söder ett bra tag nu, men nu är man hemma i villan igen med mamma, syskon o illern :) Känns konstigt men skönt! I går var pappa o jag o hämtade en bäddsoffa hos Sofia, köpt för 150 kr! Ett av de bästa kör jag gjort! Soffan passar perfekt i mitt lilla rum som jag fått tillbaka då min syster tog tillbaka hennes gamla :)
 
Illern Micko bor nu med oss i villan o det är kul :) I natt sov han hos mig. Älskar den lilla krabaten 
 
Helgen har varit lugn, jag har hjälp min syster att flytta hem igen o gjort fint i mitt lilla rum. Bilder kommer upp snart! Jag har träffat vänner, skrivit in mig på arbetsförmedlingen o shoppat på mellandagsrean :) Paljettleggings, t-shirt med text, kofta i kaninhår o en väska blev köpta :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback