Helgen

Helgen har spenderats åt helt andra saker än att kolla mobilen eller datorn.Jag har varken haft på mobilen dom senaste dagarna eller ens suttit vid datorn och kollat Facebook eller bloggen..Så nu har jag säkert 1000 sms att svara på och hundra uppdateringar på Facebook -.- haha , nä men..Jag lär ha missat ett och annat bland vänskapskrestsen.Men det ska kollas nu :)

Istället har jag varit här hemma med pojkvännen , Angelicas pojkvän , familjen , pappas kompis och hans son :) Vi har grillat , spelat kubb och druckit lite alkohol och haft det jättemysigt ! :) Just nu känner jag mig helt slut i både kroppen och huvudet..höh..partyhard :D

Här kommer lite bilder ifrån helgen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0